Forbrugeremballage til frisk frugt og grønt
Reduktion: den nye emballage giver 80 % reduktion i plastik
Prince de Bretagne har for flere år siden startet en proces med at reducere mængden af plastik for sine emballerede produkter. Prince de Bretagneog NNZ startede et emballageoptimeringsprojekt på shakersnacksortimentet, 250 g cherrytomater (Tutti- og Pigeon-sorten) i 2020.
Den nye emballage er en udvikling af emballagesortimentet, som i begyndelsen var 100 % PET, og nu tilbyder 80 % reduktion i mængden af plastik i forhold til den oprindelige version. Dette bæger er designet af massiv pap med makroperforationer til ventilation af indholdet og et matchende transparent PET-låg til at beskytte produktet og gøre det synligt.
Innovation i NNZ betyder udvikling af en bæredygtig emballageportefølje til dig ved hjælp af vores faktabaserede #Rethink-metode, som består af elementerne Reinvent, Redesign, Research og Recycle.
"*" angiver felter, der skal udfyldes
Disse cookies bruges til at optimere hjemmesidens ydeevne og funktionalitet. Disse cookies er ikke nødvendige, når du browser på hjemmesiden. Det er dog muligt, at visse elementer på hjemmesiden ikke fungerer korrekt uden cookies.
Disse cookies indsamler data, som vi bruger til at forstå, hvordan vores hjemmeside bliver brugt og opfattet. Disse cookies hjælper os også med at optimere hjemmesiden med henblik på den bedste brugeroplevelse.
Disse cookies tillader, at annoncenetværk kan overvåge din onlineadfærd, så de kan vise relevante annoncer ud fra dine interesser og onlineadfærd. Disse cookies forhindrer også, at de samme annoncer bliver vist igen og igen.