Forbrugeremballage til frisk frugt og grønt
Forbrugerreaktion på et nyt design af æbleemballage
Det multinationale emballageselskab NNZ har udviklet en unik emballage til æbler. Designet består af en bølgepapbakke med to eller fire identiske rum. Hvert rum kan rumme et æble, og bakken som helhed er bygget på en sådan måde, at æblerne er beskyttet optimalt mod skader, som de er særligt følsomme overfor. En anden fordel ved dette emballagekoncept er trykfladen, som er ideel til branding og markedsføring.
Forbrugerundersøgelser har vist, at den nye bakke har en gunstig virkning på forbrugernes positivitet. Dette gælder både for produktet (æble) og produktkategorien (frugt). Denne undersøgelse har vist, at designet – bekvemt og attraktivt – kan stimulere til impulskøb.
Produktet kommercialiseres for Dole i Saudi-Arabien til børneæblesegmentet.
Vi vil hellere end gerne dele oplysningerne om vores tilgang, fund og resultater af undersøgelsen, bare sig til!
Innovation at NNZ means developing a sustainable packaging portfolio for you, using our fact based #Rethink method guided by a Reinvent, Redesign, Research and Recycle approach.
"*" angiver felter, der skal udfyldes
Disse cookies bruges til at optimere hjemmesidens ydeevne og funktionalitet. Disse cookies er ikke nødvendige, når du browser på hjemmesiden. Det er dog muligt, at visse elementer på hjemmesiden ikke fungerer korrekt uden cookies.
Disse cookies indsamler data, som vi bruger til at forstå, hvordan vores hjemmeside bliver brugt og opfattet. Disse cookies hjælper os også med at optimere hjemmesiden med henblik på den bedste brugeroplevelse.
Disse cookies tillader, at annoncenetværk kan overvåge din onlineadfærd, så de kan vise relevante annoncer ud fra dine interesser og onlineadfærd. Disse cookies forhindrer også, at de samme annoncer bliver vist igen og igen.