Forbrugeremballage til frisk frugt og grønt
Home News NNZ-undersøgelse: “Forbrugernes købsadfærd, emballage til blød frugt”
Hvad siger forbrugerne, og hvad køber de rent faktisk?
NNZ er hele tiden på udkig efter måder at reagere endnu mere effektivt på kundernes krav med hensyn til forbrugeremballage. NNZ gennemførte en storstilet undersøgelse, hvis formål var at besvare følgende spørgsmål:
Vi præsenterede resultaterne af forbrugernes input til jordbæremballage på det europæiske emballageforum i Düsseldorf. Vi vil hellere end gerne dele oplysningerne om vores tilgang, fund og resultater af undersøgelsen, bare sig til!
Innovation i NNZ betyder udvikling af en bæredygtig emballageportefølje til dig ved hjælp af vores faktabaserede #Rethink-metode, som består af elementerne Reinvent, Redesign, Research og Recycle.
"*" angiver felter, der skal udfyldes
Disse cookies bruges til at optimere hjemmesidens ydeevne og funktionalitet. Disse cookies er ikke nødvendige, når du browser på hjemmesiden. Det er dog muligt, at visse elementer på hjemmesiden ikke fungerer korrekt uden cookies.
Disse cookies indsamler data, som vi bruger til at forstå, hvordan vores hjemmeside bliver brugt og opfattet. Disse cookies hjælper os også med at optimere hjemmesiden med henblik på den bedste brugeroplevelse.
Disse cookies tillader, at annoncenetværk kan overvåge din onlineadfærd, så de kan vise relevante annoncer ud fra dine interesser og onlineadfærd. Disse cookies forhindrer også, at de samme annoncer bliver vist igen og igen.