DSC0098

Valg af bæredygtig partner for kunder

Vi sigter mod at give kunderne en problemfri oplevelse ved at gå foran med innovation, som har fokus på cirkulær økonomi, fremme af produkters opfyldelse af klimamæssige krav samt sikring af produktkvalitet.

Produkt design

  • Vi bestræber os på at implementere bæredygtige metoder i alle dele af vores distributionskæde, fra indkøb, over leverandører, kunder og medarbejdere med et tydeligt engagement i rejsen mod bæredygtighed, hvor vi implementerer strategier for vores produkter med fokus på cirkulær økonomi, og til produkt design baseret på recirkulering og recirkuleret indhold.

 

Produkt information

  • Vi bestræber os på at implementere bæredygtige metoder i alle dele af vores distributionskæde, fra indkøb, over leverandører, kunder og medarbejdere, og vi engagerer os i rejsen mod bæredygtighed ved bl.a. at implementerer strategier for vores produkter med fokus på cirkulær økonomi, og på produkt design baseret på recirkulering og recirkuleret indhold.
  • Vi sigter mod at tilbyde vores kunder gennemsigtighed omkring vores produkter og processer, så de med tillid vil kunne verificere vores overholdelse af relevante sikkerhedsregler for produkterne. Vores tilgang til produktsikkerhed strækker sig også til, hvordan vi kommunikerer derom med vores kunder. På vores kunders opfordring skaffer vi dem ”Declarations of Compliance” for deres produkter. Vi er i gang med at skabe en online portal, som vil strømline godkendelsesprocessen for kundernes produktportefølje og sætte dem i stand til hurtigt at indhente den produktinformation, som de har brug for.
  • Valg af emballage har indvirkning på bæredygtigheden. For at understøtte et faktabaseret valg af materialer har vi udviklet en #Rethink model, som kan udregne produkters miljømæssige påvirkning. Vi er i gang med at skabe en online portal, som vil gøre kunderne i stand til hurtigt at indsamle produktinformation, som inkluderer data om det miljømæssige aftryk af deres produktportefølje.
  • Vi sikrer produktkvaliteten ved at auditere varelagre, så de opfylder Gruppens kvalitet- og fødevaresikkerhedskrav.

 

Miljømæssig påvirkning af distributionskæden

  • Vi bestræber os på at implementere bæredygtige metoder i alle led af vores distributionskæde, fra indkøb, over leverandører, kunder og medarbejdere med et tydeligt engagement i rejsen mod bæredygtighed, hvor vi implementerer strategier for vores lokaliteter til at reducere kulstofemissioner på anvendelsesområde 1 og 2 CO2-emissioner.

 

Relationer og engagement

  • For at være det foretrukne valg som partner, har NNZ løbende dialog med sine kunder omkring deres behov, forventninger og præferencer, bl.a. gennem kundeundersøgelser med fokus på kundeengagement, for at vurdere graden af loyalitet og støtte.

 

Strategi for bæredygtighed Strategi for leverandører Strategi for medarbejdere Bed om udregning af deres produkters aftryk
Sustainability Strategic Focus And Pillars 2
Vi identificerede prioritetsområder hos vores kunder, leverandører og medarbejdere, baseret på vores væsentlighedsvurdering. Disse er tilpasset FN’s mål for bæredygtig udvikling og yderligere tilknyttet mål, som vi sigter mod at nå inden 2030.
HVORFOR ‘NNZ THE PACKAGING NETWORK’?
RESHAPING

Bæredygtighed
Strategiske løsninger på verdensplan
Iværksætteri
Pålidelig og etisk

TRUE CO-OPERATION

Langsigtede partnerskaber
Teamwork
#Rethink (gentænk) innovation
Komplet service logistik

CUSTOMISED SOLUTIONS

Uafhængig rådgivning
Indsigt i innovation
Kundefortrolighed
Bred portefølje

NNZ Scandinavia
Hold dig orienteret om den seneste udvikling. Skriv dig op til vores nyhedsbrev.

"*" angiver felter, der skal udfyldes

Hvordan vi behandler dine data? Læs vores erklæring om databeskyttelse. Du kan når som helst afmelde disse e-mails.